Pogosta vprašanja

Naroči se na brezplačen posvet!

 

Kako zgleda brezplačen posvet?

Prvo srečanje je namenjeno sproščenemu pogovoru, z namenom, da se bolje spoznava in oceniva, ali bova sodelovala. Pogovor teče predvsem o tvojih željah in ciljih, izkušnjah z vadbo in morebitnih telesnih in časovnih omejitvah.

So trening individualni, v paru ali skupinski?

Treninge praviloma izvajava individualno, saj to omogoča da vso pozornost namenim le tebi in ti tako omogočim optimalen napredek. Seveda pa, če je takšna želja, obstaja možnost dogovora za treninge v paru. Skupinskih treningov ne izvajava.

Kako pogosti so treningi?

Odvisno od tvojih ciljev in koliko časa imaš na razpolago. Za rekreativne namene je dovolj 3x tedensko.

Kdaj in kakšne rezultate lahko pričakujem?

Izboljšano počutje, kvalitetnejši spanec in več energije so učinki, ki se poznajo že v tednu, dveh. Zdrava izguba telesne maščobe znaša povprečno 2-3 kg na mesec, medtem ko je pridobivanje mišične mase dolgotrajen proces. Moč se pri začetnikih tako rekoč lahko povečuje na tedenski ravni.

Kako spremljaš napredek?

Z rednim beleženjem meritev obsegov in teže. Moč je razvidna iz več dvignjene teže.

Ali bom pri treningu uporabljal palico s prostimi utežmi?

Ne nujno. Izbira pripomočkov, ki jih uporabljamo pri treningu, je odvisna od ciljev, želje po uporabi pripomočkov in predvsem začetne pripravljenosti.

Kakšno opremo potrebujem?

Za treninge potrebuješ običajna športna oblačila, dvoransko obutev, brisačo in plastenko z vodo. Oblačila in obutev naj ti omogočajo prosto gibanje in dobro počutje.

Kaj moram oz. česa ne smem jesti?

Uravnotežena prehrana je izredno pomembna za zdravje in znatno prispeva k doseganju ciljev na fitnes področju. Zagovarjava uravnoteženo prehrano, pozornost je potrebno nameniti količini, temu, da je hrana čim manj predelana, hkrati pa moramo v pripravljenih jedeh uživati.

Naj jemljem prehranske dodatke?

Dodatki k prehrani so le to, dodatki, ki ti dajo tistih nekaj odstotkov k dosegu cilja. Niso zamenjava za uravnoteženo prehrano. Slepo jemanje določenih dodatkov za izboljšanje zdravja, brez vedenja o dejanskih potrebah in posvetu z zdravnikom ali spremljanja učinkov, je neučinkovito, nepotreben strošek in v nekaterih primerih lahko tudi zdravju škodljivo.

Priporočata kakšno dieto?

Priporočava predvsem postopno spreminjanje že obstoječih prehranskih vzorcev na bolje do točke, ko bo hrana, ki jo večino časa ješ, podpirala tvoje fitnes cilje in hkrati ohranjala tvoje zdravje ter ti bo v užitek. Če tvoj način prehranjevanja našteto podpira, ga priporočava.

Naj ti nič ne uide!

Prijavi se in spremljaj novosti.

Piši nam

Ne prelagaj na jutri in se naroči na brezplačen posvet!

POKLIČI DUŠANA

040 120 887

POKLIČI DARIJO

040 476 861

 

4 + 13 =

Lokacija

Treninge izvajava v fitnes centrih na področju Maribora, na tvojem domu, v toplejših mesecih pa tudi na prostem.

E-pošta

info@dc-trener.si

Pridruži se skupnosti